Ilahdutusviikko on valitun Lippiksen liikkeen ikioma viikko, jolloin liikkeestä löytyy hymyilyttävän hyviä tarjouksia, pienen suuria yllätyksiä ja muuta mukavaa ohjelmaa. Lisäksi asiakkaat pääsevät kurkistamaan esiripun taa ja tutustumaan liikkeeseen sekä sen ihmisiin paremmin Lippiksen verkkosivuilla ja somekanavissa.
Liikkeen nimi
Hiusfashion
Haastateltavat
Satu Stefanovic
Miten ilahdutatte asiakkaita ilahdutusviikollanne 10.–16.6.? Onko teillä jotakin ohjelmaa ilahdutusviikolla?
Liikkeessämme on Kevin Murphy tuotteet -20 % kampanjassa paitsi ilahdutusviikon myös ihan koko kesäkuun ajan.
Mikä on lempi- tai luottoliikkeenne Lippulaivassa, minkä haluaisitte nostaa myös Lippiksen asiakkaiden tietoon? Miksi?
Super hyvä K-Supermarket. Siellä on iso valikoima laatutuotteita, eikä metrikaupalla samoja muropaketteja.
Jos nälkä yllättää tai kahvihammasta kolottaa, missä kahvilassa tai ravintolassa piipahdatte Lippulaivassa? Miksi?
Picnicistä on tullut lempparipaikka lounaalla, ja jos kahvituttaa, niin samalla hoituu sekin.
Mikä on ns. kestosuosikki liikkeestänne (tuote tai palvelu)?
Vuosien saatossa asiakkaat ovat tottuneet kysymään leikkausaikoja suoraan ovelta, ja näin he tekevät usein edelleen, vaikka toki ajan voi varata esimerkiksi myös netistä.
Hiustuotteista ikisuosikkeja ovat hiuspohjalle tarkoitetut, luotetut kotimaiset erikoistuotteet BIO+ ja System4, joilla oireileva päänahka saadaan kuntoon varsinkin talvisaikaan.
Entäpä sitten tällä hetkellä pinnalla oleva hittituote tai -palvelu?
Tällä hetkellä tehdään paljon erilaisia hoitokäsittelyitä leikkausten ja väri/raitakäsittelyiden yhteydessä. Myös nuoret pojat ovat innostuneet kestokiharoista, tutummin sanottuna permiksistä. Se sopii tämän hetken hiustrendeihin, jossa päälliosan tulisi olla vähän kihartuva.
Kertokaa jokin mieleenpainuva tapahtuma tai kohtaaminen Lippulaivan historiasta.
Heti tulee mieleen rulo-oven rikkoutuminen. Ovi jymähti alas niin, että pääsimme kulkemaan sisään ja ulos vain vaakatasossa pyörähtäen noin 30 sentin korkuisesta välistä.
On tekosyitä ja on ekosyitä. Mitä pieniä tai suuria vihreitä tekoja liikkeenne tekee?
Raidoitamme, värjäämme ja kiharramme suomalaisilla tuotteilla. Suurin osa tuotteistamme on vegaanisia. Suosimme myös sarjoja, joilla on hyvät arvot. Mainittakoon, että esim. Kevin Murphy tekee purkkinsa merestä kerätystä muovista.
Sana on vapaa!
Ehdottomasti haluamme kiittää kaikkia ihania asiakkaitamme. Täällä Lippulaivassa on ihan huippua teidän kanssa joka päivä. Nähdään taas pääasioiden merkeissä.
Lisätietoja Hiusfashionista
Hiusfashion on vuodesta 2004 toiminut kampaamoketju, joka on juuri täyttänyt pyöreät 20 vuotta. Tätä juhlistamme myöhemmin syksyllä. Tällä hetkellä toimimme viidessä eri pääkaupunkiseudun kauppakeskuksessa.