decorative
ME LIPPISLÄISET – PRIMITIVE SKILLS

decorative
ME LIPPISLÄISET – PRIMITIVE SKILLS

ME LIPPISLÄISET – PRIMITIVE SKILLS

16.10.2023

Ilahdutusviikko on valitun Lippiksen liikkeen ikioma viikko, jolloin liikkeestä löytyy hymyilyttävän hyviä tarjouksia, pienen suuria yllätyksiä ja muuta mukavaa ohjelmaa. Lisäksi asiakkaat pääsevät kurkistamaan esiripun taa ja tutustumaan liikkeeseen sekä sen ihmisiin paremmin Lippiksen verkkosivuilla ja somekanavissa.

Liike
Primitive skills

Haastateltavat
Aleksi, toimitusjohtaja

Miten ilahdutatte asiakkaita ilahdustusviikollanne 16.–22.10.?
Tarjoamme ilahdutusviikolla varatut personal training -kokeilutunnit veloituksetta! Tämän lisäksi tarjoamme lauantaina 21.10. ilmaiset smoothiet kaikille liikkeessämme kävijöille klo 11–13.

Kuvaile työtäsi kolmella sanalla.
Motivointi, auttaminen, hyvinvointi.

Mikä on parasta työssäsi?
Parasta työssämme on, kun meidän avullamme asiakas saa aikaan positiivista muutosta elämässään. Minusta on mahtavaa, että saadaan ihmisiä motivoitua pitämään itsestään parempaa huolta niin henkisesti kuin fyysisestikin.

Tämänhetkiset lempi- tai luottotuotteesi liikkeestä?
Tuotteemme ovat palveluita. Lempituotteet:
Hieronta – fyysisen hoitovasteen lisäksi hieronnalla autamme ihmisiä rentoutumaan ja stressinhallinnassa
Personal training – tällä tuotteella saadaan isoja muutoksia aikaiseksi asiakkaan elämän eri osa-alueilla.

PT Group – fyysisten ja henkisten ominaisuuksien kehittämisen lisäksi tuote luo yhteisöllisyyttä, mitä moni meistä nykyään tarvitsee.

Minkälainen tiimi teillä työskentelee?
Tiimiimme kuuluu 11 liikunta- ja hyvinvointialan ammattilaista, joista 7 toimii hierojana/osteopaattina ja 5 personal trainerina. Yksi tekee molempia. :) Meillä on huipputiimi, välillä työn ohessa treenaillaan yhdessä ja suoritetaan esim. erilaisia liikuntahaasteita. Näitä voi käydä katsomassa Instagram-tililtämme (primitiveskills.fi). Vahvuutemme on tiimin monipuolinen osaaminen ja 100 % luotto toistemme tekemiseen sekä hyvä yhteishenki.

Mikä kaupunkikeskus Lippulaivassa on parasta?
Monipuolinen tarjonta erilaisia palveluita ja kauppoja sekä kätevä saapuminen paikan päälle eri kulkuvälineillä.
Mitä on lempiliikkeesi Lippiksessä, jos omaa liikettä ei saa sanoa?
K-Supermarketissa on tosi laadukkaita tuotteita ja iso valikoima. Pitää nostaa myös Topcoat yhdeksi, koska sieltä saa huippuluokan kauneudenhoitopalveluja, vaikka en niitä itse käytäkään.

Jos saisit tehdä Lippiksessä päivän ihan mitä tahansa haluat, mitä tekisit (omassa liikkeessä shoppailua ei lasketa!)?
Kävisin syömässä päivän aikana eri ravintoloissa ja välissä treenaamassa esim. Kamppailuopistolla thaiboxing-treenin. Sitten juttelisin eri yrittäjien ja asiakkaiden kanssa. Ihmisten kanssa kohtaamiset on parasta, sillä aina oppii jotain uutta.

Kevätkarkelot, jäätelökesä, syksyn hyggeily vai konvehtikausi?
Meillä syksy ja talvi ovat hyvää aikaa, koska ihmiset panostavat silloin hyvinvointiinsa, treenaavat ja käyvät hieronnassa sekä osteopatiassa. Kevät muistuttaa että kesä (ja ehkä myös loma) on tulossa!

Terveiset asiakkaille!
Terveiset kaikille mahtaville asiakkaillemme, jotka uskovat samaan kuin me! Ja tervetuloa myös kaikki uudet tutustujat! Vaikka kaikki palvelumme toimivat ajanvarauksella, haluamme pitää kynnyksen matalana tutustumista varten. Sen takia meidän personal training -konsultaatio on maksuton, kokeilutunti on 35 €. Järjestämme myös vielä kahdet avoimet ovet tämän vuoden puolella, missä pääsee kokeilemaan liikuntatunteja sekä 5 min niska-hartiahierontoja maksutta. Laita päivämäärät ylös, seuraavat avoimet ovet ovat la 28.10. & la 9.12.! :)



Lisätietoja Primitive skillsistä
Perustin Primitive skillsin vuonna 2017 yhtiökumppanini Caon kanssa. Koimme molemmat silloin, että monipuoliselle ja toiminnalliselle harjoittelulle personal trainingin muodossa on paljon kysyntää, mutta vähän tarjontaa. Tavallisia kuntosaleja on joka puolella, mutta laadukkaita studioita, joissa opetetaan asiakkaita liikkumaan monipuolisemmin, on yllättävän vähän. Olemme siis yksityisen liikunta- ja hyvinvointistudio, jossa asiakas kohdataan yksilönä eikä osana massaa.